Психологічна служба ліцею складається з практичного психолога та соціального педагога. У своїй роботі керуються такими нормативними документами: Конституція України, Конвенція ООН про права людини, посадова інструкція, Етичний кодекс психолога, Закон України «Про освіту», Положення про психологічну службу у системі освіти України (наказ Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2018 року №509, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за №885/32337), відповідно до пункту 2.4 наказу Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2017 року №1127 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року», Закон України «Про охоронну дитинства».
Мета роботи психологічної служби: допомогти здобувачам освіти повноцінно адаптуватися до соціального середовища, формувати прагнення до самопізнання та самовдосконалення, створити оптимальні соціально-психологічні умови для розвитку життєтворчих компетентностей учнів та збереження їх психічного здоров’я та комфорту.
Пріоритетні напрямки роботи практичного психолога ліцею Головіної Тетяни Миколаївни, у якої батьки, учні та педагоги завжди мають можливість отримати консультацію:
1. Психологічний супровід освітнього процесу закладу освіти, класів НУШ та Інтелект України.
2. Вивчення та супровід психологічної адаптації учнів 1-го, 5-го, 10-го класів.
3. Вивчення індивідуальних особливостей дітей з метою виявлення обдарованих учнів.
4. Розробка і здійснення сумісно з педагогами й батьками індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного та індивідуального навчання.
5. Супровід батьків та їх дітей, що перебувають на індивідуальній та інклюзивній формі навчання.
6. Забезпечення педагогічному колективу психологічної підтримки, оптимізації емоційних станів, попередження емоційного вигорання, попередження конфліктів з учнями; робота на запит адміністрації ліцею.
7. Психологічна просвіта серед учнів, батьків та педагогічних працівників.
8. Надання консультативно-психологічної допомоги всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, розвитку та проблем життєвого самовизначення і взаємовідносин.
9. Ведення профорієнтаційної роботи з учнями ліцею.
10. Вивчення та сприяння психологічної адаптації новоприбулих учнів та внутрішньо переміщених осіб.
11. Попередження булінгу та кібербулінгу в освітньому середовищі.
12. Формування позитивної «Я – концепції підлітків"
13. Психолого-емоційна підтримка та супровід учасників освітнього процесу під час воєнного стану.