Моніторинг якості освіти − це система послідовних і систематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти в країні, на окремих територіях, у закладах освіти (інших суб’єктах освітньої діяльності), встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.
Внутрішній моніторинг проводиться з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти у закладах освіти, встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, оцінювання причин відхилень від цілей.
Про стан інклюзивного навчання у І семестрі 2024-2025 навчального року
Про підсумки організації навчання учнів за індивідуальною формою здобуття загальної середньої освіти (педагогічний патронаж, сімейна (домашня) форма) у І семестрі 2024-2025 навчального року
Про стан викладання та рівень навченості учнів учнів 9-10 класів з основ правознавства та інтегрованого курсу «Громадянська освіта» у 2024-2025 навчальному році
Про вивчення стану викладання навчальних предметів у 2024-2025 навчальному році
Про організацію та проведення моніторингових досліджень рівня навченості учнів з окремих предметів у 2024-2025 навчальному році
Про організацію роботи щодо обліку відвідування учнями навчальних занять у 2024/2025 навчальному році
Про проведення роботи щодо створення умов для адаптації та інтеграції учнів до освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році
ПОЛОЖЕННЯ про моніторинг якості освітнього процесу