Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

Оцінювання — це комплексний процес, який враховує індивідуальні особливості кожного учня, фактори, що впливають на навчання, необхідність гнучкого підходу. Це даватиме змогу демонструвати особистий прогрес і досягати якнайкращих результатів.

Об’єктами оцінювання є результати навчання учнів. Результати навчання — це знання, уміння, навички, ставлення, цінності, набуті в процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, виміряти й оцінити та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми на кожному рівні (циклі) загальної середньої освіти.

Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів здійснюється відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 №813.

Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів здійснюється відповідно до Рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженими наказом Міністерства освіти та науки України від 2 серпня 2024 року за №1093.

Оцінювання навчальних досягнень учнів 8-11 класів регламентується наказами МОН України № 329 від 13.04.2011 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та № 1222 від 21.08.2013 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Оцінювання 5-7 класи: наказ

СТРАТЕГІЯ вимірювання та компенсації освітніх втрат Бориспільського ліцею «Патріот» Бориспільської міської ради Київської області