Самооцінювання — процедура вивчення, оцінювання освітніх і управлінських процесів, що проводиться у закладі освіти з метою визначення ефективності функціонування внутрішньої системи та подальшого планування розвитку закладу. Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю школи та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності. Процес самооцінювання складається з 4 етапів:

  • Вивчення (моніторинг процесів системи та аналіз результатів моніторингу).
  • Оцінювання (визначення рівня якості та результатів функціонування системи).
  • Звітування (аналіз стану та визначення шляхів удосконалення освітньої системи).
  • Планування (визначення заходів для вдосконалення функціонування системи).

Напрями самооцінювання освітньої діяльності мають відповідати стратегії розвитку закладу освіти та містити:

  • систему оцінювання здобувачів освіти;
  • оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників;
  • освітнє середовище закладу освіти;
  • управлінські процеси закладу освіти.

Самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Педагогічна діяльність» (2024-2025 н.р.):

Про проведення самооцінювання в закладі за напрямом «Педагогічна діяльність» у 2024-2025 н.р.

Про затвердження Програми моніторингових досліджень та Плану заходів із реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освіти за напрямком «Педагогічна діяльність» на 2024-2025 н.р.