ВИБІР МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ - одна з найскладніших проблем, яка постає перед учнем старшої школи.
Профільна школа передбачає практичну спрямованість освіти, подолання відірваності знань від реального життя, посилення прикладного аспекту знань, необхідність вивчення предмета у тісному зв'язку з потребами практики, науки і техніки, тобто вміння учнів застосовувати знання на практиці.
Профільне навчання спрямоване на формування єдиної життєвої світоглядної, наукової, культурної та професійної компетентності учнів, що забезпечить їх подальше самовдосконалення та самореалізацію.
Профорієнтаційній роботі значна увага приділяється при впровадженні профільного навчання у закладах освіти. Педагоги, практичний психолог системно вивчають запити учнів, їх батьків, проводять психолого-педагогічну діагностику (бесіди, анкетування, психологічне й дидактичне тестування).
Щороку заклад освіти проводить дні відкритих дверей, під час яких батьків та учнів інформують про профільні класи, мережу професійно-технічних, вищих навчальних закладів, умовами прийому, навчання та подальшого працевлаштування.